Rekomendacja klienta – tak jeszcze nie połowiłem!

Od jednego z naszych klientów, który pływał z naszym przewodnikiem – Andrzejem Wiznerem – po Żarnowcu, otrzymaliśmy rekomendację. Zapraszamy do lektury i na wyprawy na ryby.

„To była ładna niedziela. Wypłynęliśmy z Andrzejem i okazało się, żę informacje z poprzednich rekomednacji nie są przesadzone – przewodnick wie gdzie i na co łowić. Podczas wyprawy złowiliśmy 12 sztuk szczupaków pomiędzy 68 a 72 cm. Pływam po tym jeziorze i takie wyniku jeszcze nie miałem. To doskonały wynik. Teraz szykuję się na trocie i łososie – oczywiście także z Andrzejem Wiznerem. Pozdrawiam.”

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Żarnowiec – rekomendacja klienta

Poniżej zamieszczamy kilka zdjęć z jednej z ostatnich wypraw na szczupaki na Jeziorze Żarnowieckim. Zapraszamy na jesienne polowania!

Żarnowiec - szczupaki przewodnicywędkarscy.pl

Rekomendacja klienta – rekordy pobite

Otrzymaliśmy kilka słów od naszego klienta, który wraz z kolegą odwiedził Jezioro Żarnowieckie. Zapraszamy od lektury i obejrzenia zdjęć. Cieszymy się, że dostarczyliśmy tylu wrażeń.

„Wyprawa zakończona sukcesem lecz pogoda nie rozpieszczała 🙂 Życiowe rekordy pobite – kolega 80 cm, a ja 74 cm. Przewodnik – pełny profesjonalizm, kompetentny w swej dziedzinie, uczynny i pomocny. Jezioro niezwykłe pod względem ilości ryb oraz wielkości łowiska, bardzo miła niespodzianka. Na pewno na wiosnę będziemy chcieli powtórzyć wyjazd, ale w większej ekipie.”

Czytaj dalej »

Pobity rekord, także w liczbie szczupaków – rekomendacja

Otrzymaliśmy emaila od klienta, który jesienią odwiedził Żarnowiec i naszego przewodnika. Poniżej krótka rekomendacja. Dziękujęmy!
„Nawiązując do wyprawy nad Żarnowiec chciałem serdecznie podziękować Panu Andrzejowi, za profesjonalną obsługę klienta. Podejście super, wiedza niesamowita… full profesjonalista !
Dzięki Panu Andrzejowi złapałem swój rekord szczupaka ok 80cm, wyciągneliśmy jednego 94 cm, a takich 80 około 10 🙂
Razem z mniejszymi, przez 3 dni złowiliśmy chyba z 40 szczupaków. Nigdy czegoś podobnego nie doświadczyłem!
Serdecznie dziękuje za przygodę!”

Szczupaki nie biorą każdego dnia – rekomendacja

Otrzymaliśmy kolejną rekomendację od klienta, który wybrał się z Andrzejem Wiznerem na szczupaki. Oto ona:

„Jesteśmy zadowoleni z wyprawy pewnie Państwo już wiecie że padły 43  ryby i choć największa miała 80 cm to dla łowiącego była życiówką. Większość ryb to  jednak małe sztuki ( 40-60 cm) a próba trollingu nie  dała spodziewanych efektów. Co do samego łowiska to wydaje się bardzo żyzne w ryby i dające sporo  możliwości , pogoda nam dopisała choć kuriozalnie najlepsze efekty  mieliśmy podczas przelotnych opadów i dużego zachmurzenia. Dwa kolejne  dni były już dużo słabsze – pierwszego dnia padło aż 36 szt kolejne w  dwóch kolejnych dniach  Co do umiejętności przewodnika to miał okazję je wielokrotnie pokazać  i na pewno wszyscy uczestnicy byli pod dużym wrażeniem jego  skuteczności. Z bardzo dużą łatwością  łowił kolejne sztuki wprawiając  nas czasem w zakłopotanie i pytanie jak on to robi?”

Nie tylko szczupaki, czyli piękne okonie

Otrzymaliśmy od jednego z naszych klientów kilka zdań podsumowujących dwudniową wyprawę nad Żarnowiec. Oto ona:
„Zgodnie z wcześniejszym planem zameldowaliliśmy się w Żaranowcu na 2-dniowy, październikowy wypada za drapieżnikiem. Pomimo bardzo trudnych warunkach  pogodowych – silny wiatr w skali 6-8, który uniemożliwiał łowienie w wielu miejscach. Uważam wyjazd za bardzo udany!, Przez te dwa dni spędzone nad woda udało nam się złowić ok. 70 szczupakóww (z czego przewodnik złowił ok. 40). Nie były to ryby duże ale ich liczba świadczy o ogromnym potencjale wody. Poza szczupakami Andrzej złowił parę pięknych okoni. Na pewno wrócę nad Żarnowiec jeszcze nie raz!”
Paweł

Dziękujemy i zapraszamy ponownie.

Rekomendacja naszego gościa

Kilka słów od naszego Gościa, które dostaliśmy po kolejnej wyprawie na szczupaki z Żarnowca. Dziękujemy! „…Tradycyjnie bardzo dziekuję za organizację kolejnej wyprawy wędkarskiej! Żarnowiec nie rozczarował – przewodnik, łowisko, ryby, wszystko pierwsza klasa!! W ciągu pierwszego dnia udało mi się złowić 4 szczupaki, z czego dwa duże (80 i 74 cm). To nie tylko moje rekordowe szczupaki, ale w ogóle największe do tej pory złowione ryby! Przewodnik miał też kilka dużych szczupaków na kiju, ale spinały się w trakcie holu i ostatecznie udało mu się wyholować tylko jednego – ok. 75 cm. W drugi dzień zawiodła pogoda i dość szybko zakończyliśmy łowienie. Samo łowisko na pewno warte odwiedzenia, a pomoc Andrzeja praktycznie gwarantuje kontakt z dużą rybą. Szczerze polecam wszystkim fanom szczupaków. Pozdrawiam i czekam na kolejną wyprawę!”

50 szczupaków z Żarnowca

Kolejne dobre wieści z naszego sztandarowego łowiska szczupakowego – Jeziora Żarnowiec. Na tym jeziorze nawet w lato biorą piękne szczupaki. Można także złowić wiele sztuk w ciągu jednego dnia. Na jednej z ostatnich wypraw, nasi goście złowili około 50 szczupaków w ciągu jednego dnia, w tym piękną rybę 96 cm! Gratulujemy! Poniżej to co napisał nasz gość po wyprawie. „Było bardzo fajnie. Myślę, że łącznie padło około 50 szczupaków, a każdy z nas złowił po kilkanaście sztuk.  Większość niestety w granicach 50-55 cm, ale było też trochę  większych 60-75, no i 96 cm Piotra. Bardzo zacna ryba. Obserwowaliśmy niezliczoną ilość wyjść do przynęt, w tym bardzo dużą rybę, która przyszła do łodzi za przynętą Andrzeja. Ryba Piotra wyglądała przy nie na małą, więc musiał być to egzemplarz dobrze powyżej metra. Niestety ryba nie zaatakowała i dostojnie opłynęła łódkę udając się w sobie tylko znajomym kierunku. Mimo dłuższego postoju w tym miejscu już jej nie zobaczyliśmy. Andrzej zanotował również atak bardzo dużej ryby, która niestety nie wylądowała w łodzi. Pogoda dopisała, humory również. Dzisiaj bolą ręce, bo większość czasu łowiliśmy na duże jerki.” ZAPRASZAMY na wyprawy z naszym przewodnikiem nad Jezioro Żarnowiec! (26.07.2011)

Kolejne duże szczupaki z Żarnowca

W miniony weekend mieliśmy przyjemność gościć kolejnych wędkarzy na naszym łowisku szczupakowym – Jeziorze Żarnowiec. Tym razem na wyprawie było dwóch przewodników. Nasz specjalista od Żarnowca – Andrzej Wizner oraz Mateusz Kalkowski. Przez 3 dni nasi Goście złowili łącznie ponad 30 pięknych szczupaków. Największą rybą wyprawy była samica 104 cm. Gratulujemy pięknych wyników! Resztę zobaczcie na zdjęciach. Hole szczupaków. Piękne szczupaki Darka. Adam i jego szczupaki. Mateusz i jego szczupaki. Szczupaki przewodnika. Oczywiście wszystkie szczupaki wróciły do wody! ZAPRASZAMY na wyprawy z naszym przewodnikiem! (KLIKNIJ) (06.06.2011)

Szczupaki z Żarnowca

Za nami kolejna udana wyprawa na Jezioro Żarnowiec. Tym razem Gościliśmy Marka. Przewodnikiem naszego Gościa był oczywiście Andrzej Wizner. Andrzeja wiedza o łowisku jest ogromna, co miał przyjemność doświadczyć nasz  gość. Szczupaki brały dobrze i nasz Gość wspólnie z Andrzejem złowili kilkadziesiąt ryb, w tym kilka okazów. Kilka słów od naszego gościa:

„Całą wyprawę mogę podsumować tylko tak: „Moja najlepsza przygoda wędkarska w życiu”. Andrzej zna wodę jak własną kieszeń… a echosondę ma w oczach. Ponadto: złowiłem najwięcej wymiarowych szczupaków w tak krótkim czasie,  ustanowiłem swój rekord życiowy 88 cm, a także poznałem nieco metodę trollingu. Czego chcieć więcej w ciągu 3 dni? Pozdrawiam. Marek.”